ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мишак, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T08:53:14Z | |
dc.date.available | 2018-12-17T08:53:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мишак, Ю. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проведення фізичного експерименту / Ю. М. Мишак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 101-106. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22217 | |
dc.description.abstract | Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання створює принципово нові педагогічні інструменти, надаючи вчителю, тим самим, і нові можливості. Але вони не заміняють вчителя, а можуть бути тільки інструментом у його руках. Причому таким інструментом, який є потужним у своїх функціях, і має дуже великий ресурс використання. При використанні ІКТ значно розширюється і сектор самостійної навчальної роботи його учнів. Інформаційно-комунікаційні технології використовують з різною метою і на різних етапах уроку: ілюстративне, наочне пояснення матеріалу; самостійне навчання; використання тренінгових (тренувальних) програм; використання діагностичних і контролюючих матеріалів; виконання домашніх самостійних і творчих завдань; використання комп’ютера для обчислень, побудови графіків; використання програм, що імітують досліди та лабораторні роботи; організація проектної діяльності учнів; дистанційне навчання. | ua |
dc.description.abstract | Introduction of informatively-communication technologies (ІКТ) in the process of studies creates new pedagogical instruments fundamentally, giving to the teacher, the same, and new possibilities. But they do not substitute for a teacher, but can be only an instrument in his hands. Thus by such instrument which is powerful in the functions, and has a very large resource of the use. At the use of ІКТ the sector of independent educational work of his students broadens considerably. Of Informatively-communication technologies use with a different purpose and on the different stages of lesson: illustrative, evident explanation of material; independent studies; use of the тренінгових (trainings) programs; use of diagnostic and supervisory materials; implementation of domestic independent and creative tasks; the use of computer is for calculations, construction of charts; use of the programs which imitate experiments and laboratory works; organization of project activity of students; controlled from distance studies. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | навчання фізики | ua |
dc.subject | фізичний експеримент | ua |
dc.subject | informatively-communication technologies | ua |
dc.subject | studies of physics | ua |
dc.subject | physical experiment | ua |
dc.subject.classification | 583 (073) | ua |
dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проведення фізичного експерименту | ua |
dc.type | Article | ua |