Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання створює принципово нові педагогічні інструменти, надаючи вчителю, тим самим, і нові можливості. Але вони не заміняють вчителя, а можуть бути тільки інструментом у його руках. Причому таким інструментом, який є потужним у своїх функціях, і має дуже великий ресурс використання. При використанні ІКТ значно розширюється і сектор самостійної навчальної роботи його учнів.
Інформаційно-комунікаційні технології використовують з різною метою і на різних етапах уроку: ілюстративне, наочне пояснення матеріалу; самостійне навчання; використання тренінгових (тренувальних) програм; використання діагностичних і контролюючих матеріалів; виконання домашніх самостійних і творчих завдань; використання комп’ютера для обчислень, побудови графіків; використання програм, що імітують досліди та лабораторні роботи; організація проектної діяльності учнів; дистанційне навчання.
Introduction of informatively-communication technologies (ІКТ) in the process of studies creates new pedagogical instruments fundamentally, giving to the teacher, the same, and new possibilities. But they do not substitute for a teacher, but can be only an instrument in his hands. Thus by such instrument which is powerful in the functions, and has a very large resource of the use. At the use of ІКТ the sector of independent educational work of his students broadens considerably. Of Informatively-communication technologies use with a different purpose and on the different stages of lesson: illustrative, evident explanation of material; independent studies; use of the тренінгових (trainings) programs; use of diagnostic and supervisory materials; implementation of
domestic independent and creative tasks; the use of computer is for calculations, construction of charts; use of the programs which imitate experiments and laboratory works; organization of project activity of students; controlled from distance studies.