Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Чуйність, як основна складова психоемоційного налаштування на заняттях арт-терапії для дітей з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матяш, І. М.
dc.contributor.author Папета, О. В.
dc.date.accessioned 2018-12-10T13:41:46Z
dc.date.available 2018-12-10T13:41:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Матяш, І. М. Чуйність, як основна складова психоемоційного налаштування на заняттях арт-терапії для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Матяш, О. В. Папета // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 154-158. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22074
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню проблеми чуйності як основи психологічного емоційного налаштування на уроках арт-терапії для дітей з особливими потребами. У статті розглядається чуйність як професійно-значима та невід’ємна якість педагогів на уроках арт- терапії. Представлені алгоритми, що входять до занять з арт-терапії, розвивають чуйність у дітей з особливими потребами. Визначено, що на таких заняттях, під час яких школярі можуть вживатися в образи вигаданих та знайомих їм героїв казок, діти здатні розвивати прояви цього поняття, а також знижувати інтенсивність переживання негативних емоцій і розвивати потребу контролювати зовнішні прояви власних емоцій. ua
dc.description.abstract The article studies the problem of sensitivity as the basis of mental and emotional attitude on the lessons of art therapy for children with special needs. The article discusses the sensitive as professionally significant quality of teachers in the lessons of art - therapy. The algorithms included in the training sessions on the art – therapy developing the sensitivity in the children with special needs. It determined that such training sessions in which students can get used to the images invented by and familiar heroes of fairy tailes children can develop a manifestation of the concept and reduce the intensity of the experience of negative emotions and develop the need to control outward manifestation of one`s emotions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject арт-терапія ua
dc.subject чуйність ua
dc.subject діти з особливими потребами ua
dc.subject art-therapy ua
dc.subject sensitivity ua
dc.subject children with special needs ua
dc.subject.classification 376 - 053.2/.5 : 615.851 ua
dc.title Чуйність, як основна складова психоемоційного налаштування на заняттях арт-терапії для дітей з особливими освітніми потребами ua
dc.title.alternative Tacfulness as a basic component of psycho-emotional involvement in arttherapy for children with special educational needs ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу