Стаття присвячена вивченню проблеми чуйності як основи психологічного емоційного налаштування на
уроках арт-терапії для дітей з особливими потребами.
У статті розглядається чуйність як професійно-значима та невід’ємна якість педагогів на уроках арт-
терапії. Представлені алгоритми, що входять до занять з арт-терапії, розвивають чуйність у дітей з особливими
потребами. Визначено, що на таких заняттях, під час яких школярі можуть вживатися в образи вигаданих та
знайомих їм героїв казок, діти здатні розвивати прояви цього поняття, а також знижувати інтенсивність
переживання негативних емоцій і розвивати потребу контролювати зовнішні прояви власних емоцій.
The article studies the problem of sensitivity as the basis of mental and emotional attitude on the lessons of art
therapy for children with special needs.
The article discusses the sensitive as professionally significant quality of teachers in the lessons of art - therapy.
The algorithms included in the training sessions on the art – therapy developing the sensitivity in the children with special
needs. It determined that such training sessions in which students can get used to the images invented by and familiar
heroes of fairy tailes children can develop a manifestation of the concept and reduce the intensity of the experience of
negative emotions and develop the need to control outward manifestation of one`s emotions.