ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Савінова, Н. В. | |
dc.contributor.author | Корнієнко, І. В. | |
dc.contributor.author | Куза, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-12-06T12:52:27Z | |
dc.date.available | 2018-12-06T12:52:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Савінова, Н. В. Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку Н. В. Савінова, І. В. Корнієнко, І. М. Куза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 66-74. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21999 | |
dc.description.abstract | У статті презентовано результати емпіричного дослідження щодо сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Визначено критерії, показники, серед яких: аудіалізація семантики мовлення оточуючих за показниками – семантична диференціація при виконанні словесних одноступеневих інструкцій педагога, семантична диференціація при виконанні словесних двоступеневих інструкцій педагога; семантична диференціація при виконанні словесних триступеневих інструкцій педагога; аудіальна диференціація мовленнєвих та немовленнєвих звуків із показниками – аудіальна диференціація немовленнєвих звуків; диференціація голосних у звуковому образі слова; диференціація приголосних у звуковому образі слова. Автори подають порівняльну картину рівнів сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку за показниками першого критерію. | ua |
dc.description.abstract | The paper presented the results of empirical research on the formation of phonemic perception of school age children with mental retardation. The criteria, indicators, including: audiolization speech semantics of other people due to the indexes such as semantic differentiation in the performance of single-word instructions of the teacher, semantic differentiation in the performance of two-stage verbal instructions of the teacher; semantic differentiation in the performance of three-step verbal instructions of the teacher; differentiation and auditory speech sounds non-speech indicators – non-speech differentiation auditory sounds; Differentiation of vowel sound in the form of words; differentiation consonant sound in the form of words. The author presents a comparative picture of the levels of phonemic perception of school age children with mental retardation for the first performance criterion. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фонематичне сприйняття | ua |
dc.subject | семантична диференціація | ua |
dc.subject | аудіальна диференціація | ua |
dc.subject | затримка психічного розвитку | ua |
dc.subject | загальний недорозвиток мовлення | ua |
dc.subject | phonemic perception | ua |
dc.subject | semantic differentiation | ua |
dc.subject | differentiation auditory | ua |
dc.subject | mental retardation | ua |
dc.subject | the general underdevelopment of speech | ua |
dc.subject.classification | 376.3 | ua |
dc.title | Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку | ua |
dc.title.alternative | Diagnosis of state of phonemic perception formation of school age children with mental retardation | ua |
dc.type | Article | ua |