Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савінова, Н. В.
dc.contributor.author Корнієнко, І. В.
dc.contributor.author Куза, І. М.
dc.date.accessioned 2018-12-06T12:52:27Z
dc.date.available 2018-12-06T12:52:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Савінова, Н. В. Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку Н. В. Савінова, І. В. Корнієнко, І. М. Куза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 66-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21999
dc.description.abstract У статті презентовано результати емпіричного дослідження щодо сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Визначено критерії, показники, серед яких: аудіалізація семантики мовлення оточуючих за показниками – семантична диференціація при виконанні словесних одноступеневих інструкцій педагога, семантична диференціація при виконанні словесних двоступеневих інструкцій педагога; семантична диференціація при виконанні словесних триступеневих інструкцій педагога; аудіальна диференціація мовленнєвих та немовленнєвих звуків із показниками – аудіальна диференціація немовленнєвих звуків; диференціація голосних у звуковому образі слова; диференціація приголосних у звуковому образі слова. Автори подають порівняльну картину рівнів сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку за показниками першого критерію. ua
dc.description.abstract The paper presented the results of empirical research on the formation of phonemic perception of school age children with mental retardation. The criteria, indicators, including: audiolization speech semantics of other people due to the indexes such as semantic differentiation in the performance of single-word instructions of the teacher, semantic differentiation in the performance of two-stage verbal instructions of the teacher; semantic differentiation in the performance of three-step verbal instructions of the teacher; differentiation and auditory speech sounds non-speech indicators – non-speech differentiation auditory sounds; Differentiation of vowel sound in the form of words; differentiation consonant sound in the form of words. The author presents a comparative picture of the levels of phonemic perception of school age children with mental retardation for the first performance criterion. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фонематичне сприйняття ua
dc.subject семантична диференціація ua
dc.subject аудіальна диференціація ua
dc.subject затримка психічного розвитку ua
dc.subject загальний недорозвиток мовлення ua
dc.subject phonemic perception ua
dc.subject semantic differentiation ua
dc.subject differentiation auditory ua
dc.subject mental retardation ua
dc.subject the general underdevelopment of speech ua
dc.subject.classification 376.3 ua
dc.title Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку ua
dc.title.alternative Diagnosis of state of phonemic perception formation of school age children with mental retardation ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics