У статті розкрито поняття системи фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості її застосування з
дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень в дошкільному навчальному закладі та сім’ї. Описано
зміст таких основних форм роботи, як ранкова гімнастика, заняття з фізичної культури, фізкультхвилинки і паузи,
загартовуючі процедури та інше. Охарактеризовано етап прогностичного визначення можливостей дітей зі
спектром аутистичних порушень та включення в нього дослідження особливостей стану організму дитини та її
фізичного розвитку. Визначено основні завдання фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості проведення і
поєднання її з психолого-педагогічними особливостями дитини з аутистичним спектром порушень та включення в
індивідуальну корекційну програму. Описано загальні психофізичні порушення притаманні дітям з аутистичним
спектром порушень.
The conception of sport recreation activities and the peculiarities of its implementation of pre-school children
with autism spectrum disorders in preschool educational institution and families is revealed in the article. The basis of
such main activities, as: morning exercises, physical educational (PE) lessons, break during physical educational
lessons, tempering procedures and etc. is defined in the content. The stage of prognostic identifying opportunities of
children with autism spectrum disorders and involving in it the peculiarities’ researching of the state condition of the child
and his/ her physical development is characterized. The main tasks of sport recreation activities, the uniqueness of its
implementation and connecting it with the psycho- pedagogical peculiarities of the child with autism spectrum disorders
and containing it in the individual correctional program are defined. The main psycho- physical disorders that are
characteristic feature of children with autism spectrum disorders are identified.