У статті акцентується увага на необхідності визначення рівнів сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що пройшли курси інформатики. Дана проблема розглядається з метою визначення ефективності методики навчання, добору тем та питань для вивчення дисципліни. В зв’язку з цим розглянуто характерні рівні інформатичних компетентностей студентів; обґрунтовано потребу у моніторингу формування інформатичних компетентностей як необхідного елементу вдосконалення методики навчання інформатики та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.
В статье акцентируется внимание на необходимости определения уровней сформированности информатических компетентностей студентов педагогических высших учебных заведений I-II уровней аккредитации, прошедших курсы информатики. Данная проблема рассматривается с целью определения эффективности методики обучения, подбора тем и вопросов для изучения дисциплины. В связи с этим рассмотрены характерные для информатических компетентностей студентов уровни; обоснована потребность в мониторинге процесса формирования информатических компетентностей и управления учебно-познавательной деятельностью студентов, необходимых для совершенствования методики обучения информатики.
The article focuses on the need to determine the levels of completeness of students’ informatics competences of pedagogical higher educational institutions of I-II accreditation levels, who studied informatics. This problem is not examined in terms of assessment of student learning, but to test professionalism of the teacher, including the correctness of his teaching methods, selection of topics and issues for studying. Taking it into consideration, there were reviewed characteristic levels of students’ informatics competences; justified the need for monitoring informatics competences as a necessary element of improving the professionalism of the teacher of computer science.