В роботі проаналізована література стосовно впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес, досліджено окремі проблеми формування інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів. Визначені критерії сформованості системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка". Відповідно до цих критеріїв запропоновані такі рівні сформованості інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка": ознайомлювальний рівень, репродуктивний рівень, базовий рівень, підвищений рівень, творчий рівень.
В работе проанализирована литература по внедрению компетентностного подхода в учебный процесс, исследованы отдельные проблемы формирования информатических компетентностей у студентов технологических колледжей. Определены критерии сформированности системы информатических компетентностей у студентов технологических колледжей по результатам обучения учебной дисциплине "Информатика и вычислительная техника". Согласно этим критериям предложены следующие уровни сформированности информатических компетентностей у студентов технологических колледжей по результатам обучения учебной дисциплине "Информатика и вычислительная техника": ознакомительный уровень, репродуктивный уровень, базовый уровень, повышенный уровень, творческий уровень.
The article is analyzes literature on the introduction of the competence approach in the educational process, the problem of the formation of information competence. The criterion of the formation of the system of information competence in the students of technological colleges during the study of the discipline "Computer science and computer technology" is determined. In accordance with these criteria, the following levels of the formation of information competencein the students of technological colleges during the study of the discipline "Informatics and Computing": the educational level, the reproductive level, the basic level, the elevated level, the creative level are proposed.