У статті розглядаються засоби комп'ютерного моделювання та методи їх використання на уроках фізики. Використання комп’ютерно-орієнтованих технологій під час навчання природничих дисциплін, зокрема фізики, надає можливість вивчати досліджувані явища на більш якісному рівні, продемонструвати перебіг процесів в умовах, недоступних під час лабораторного експерименту. Накопичений досвід переконливо свідчить про незаперечні переваги поєднання традиційних методичних систем навчання з комп’ютерно-орієнтованими технологіями. Комп’ютер під час навчання фізики виступає не як предмет вивчення, а як інструмент, на основі якого формується навчальне середовище, і як засіб управління навчальною діяльністю, і як засіб навчальної діяльності.
В статье рассматриваются средства компьютерного моделирования и методы их использования на уроках физики. Использование компьютерно-ориентированных технологий при обучении естественным дисциплинам, в частности физике, дает возможность изучать исследуемые явления на более качественном уровне, демонстрировать ход процессов в условиях, недоступных в ходе реального лабораторного эксперимента. Накопленный опыт убедительно свидетельствует о неоспоримых преимуществах сочетания традиционных методических систем обучения с компьютерно-ориентированными технологиями. Компьютер при обучении физики выступает не только как предмет изучения, но и как инструмент, на базе использования которого формируется учебная среда, а также как средство управления учебной деятельностью и как средство учебной деятельности.
The article deals with the means of computer simulation and methods of their use in physics classes. The use of computer-based technologies during the study of natural sciences, in particular physics, provides the opportunity to study the phenomena studied at a higher quality level, to demonstrate the course of processes in conditions that are not available during a laboratory experiment. The accumulated experience convincingly testifies to the undeniable advantages of combining traditional methodical learning systems with computer-based technologies. Computer while studying physics does not act as a subject of study, but as an object that forms the learning environment, and as a means of managing learning activities and as a means of educational activity.