У статті на основі аналізу наукової літератури охарактеризовано основні етапи підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах різних рівнів та запропоновано орієнтовний розподіл тем, що виносяться на такі змагання на основі педагогічно виваженого і методично вмотивованого поєднання традиційних методичних систем навчання з сучасними дистанційними технологіями навчання. Метою дослідження є розробка методичних рекомендацій для вчителів математики з метою організації дистанційної підтримки для вдосконалення системи заходів, спрямованих на ефективну підготовку обдарованих учнів до участі в олімпіадах, тематичних конкурсах, турнірах тощо. Серед перспектив подальших розвідок вбачається розробка методичного посібника для підготовки учнів до математичних змагань та творчих конкурсів.
В статье на основе анализа научно-методической литературы охарактеризованы основные этапы подготовки школьников к участию в математических олимпиадах разных уровней и предложены ориентировочное распределение тем, выносимых на такие соревнования на основе педагогически взвешенного и методически мотивированного сочетания традиционных методических систем обучения с современными дистанционными технологиями обучения. Целью исследования является разработка методических рекомендаций для учителей математики с целью организации дистанционной поддержки для совершенствования системы мер, направленных на эффективную подготовку одаренных учащихся к участию в олимпиадах, тематических конкурсах, турнирах и т.п. Среди перспектив дальнейших исследований представляется разработка методического пособия для подготовки учащихся к математическим соревнованиям и творческим конкурсам.
The main stages of pupils’ preparation for participation in mathematical olympiads of different levels are characterized in this article on the basis of analysis of scientific literature. The approximate distribution of themes, that are presented at such competition, is based on the pedagogically balanced and methodically motivated combination of traditional methodical teaching systems with modern distance learning technologies. The aim of study is to develop methodological recommendations for math teachers with the aim of organizing distance support for improving the system of measures, that are aimed at the effective preparation of talented students for participation in contests, thematic competitions, tournaments, etc. The development of a methodical manual for students’ preparation for mathematical competitions and creative contests is among the prospects of further exploration.