Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диригентська ритміка як основа формування художньо-виконавського апарату студента

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Халавчук, В. Й.
dc.date.accessioned 2018-11-27T13:37:20Z
dc.date.available 2018-11-27T13:37:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Халавчук, В. Й. Диригентська ритміка як основа формування художньо-виконавського апарату студента / В. Й. Халавчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 44-49. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21864
dc.description.abstract У статті викладені принципи формування диригентської ритміки, визначено історичні паралелі системи ритмічного виховання творчої особистості. Обґрунтовано методичні умови практичного засвоєння художньо-виконавської техніки диригента, що лежить у площині постановки його апарату. Висвітлена роль диригента як інтерпретатора стильового і образного розкриття художнього змісту композиції, наповнення її фактурними особливостями з метою досконалого публічного виконання. Окреслені методичні умови навчального процесу пізнання і засвоєння емоційно-пластичного диригентського жесту, наповненого мистецьким світоглядом розвинутим музичним слухом, володінням засобами технічної виразності, які формуються на заняттях з диригування. Стаття уособлює значущість мистецького виховання зовнішньої і внутрішньої організованості студентів, їх волі до творчого розвитку та властивого сприйняття і передачі різноманітних форм ритмічного забарвлення. ua
dc.description.abstract In the article the principles of conductor's rhythmics formation were defined, historical parallels of the system of a creative personality's rythmic education were stipulated. The methodical conditions of practical retention (learning) of artistic and performing conductor’s technique were grounded that center around the conductor’s systeme stablishment. The role of the conductor as an interpreter of stylistic and figurative disclosure of the artistic content of the composition, filling its textural features with the goal of perfect public execution is highlighted. The methodical conditions of the educational process of cognition and assimilation of conductor's emotional plastic gesture, filled with artistic world outlook, developed musical hearing, possession of means of technical expressiveness, formed on conducting lessons, are outlined. The article represents the significance of the artistic education of the external and internal organization of the students, their will for creative development and the inherent perception and transfer of diverse forms of rhythmic coloring. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диригентський апарат ua
dc.subject ритміка ua
dc.subject музично-ритмічне виховання ua
dc.subject методика ua
dc.subject мануальна техніка ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject conducting apparatus ua
dc.subject rhythmic ua
dc.subject musical-rhythmic training ua
dc.subject method ua
dc.subject manual technique ua
dc.subject learning process ua
dc.subject.classification 378-057.87:78.071.2 ua
dc.title Диригентська ритміка як основа формування художньо-виконавського апарату студента ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics