Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на оцінювально-конструктивному етапі експерименту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лю Цзін
dc.date.accessioned 2018-11-27T13:17:22Z
dc.date.available 2018-11-27T13:17:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лю Цзін. Формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на оцінювально-конструктивному етапі експерименту / Лю Цзін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 114-118. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21849
dc.description.abstract У статті розглянуто процес формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на музичних заняттях. Розкрито особливості дослідно- експериментальної роботи на оцінювально-конструктивному етапі. Розроблено систему методичних заходів, що спрямовані на формування співацької підготовленості учнів підліткового віку до аналізу вокально-виконавських дій, зокрема, набуття учнями музично-вокального тезаурусу та розвиток уміння здійснювати слухову координацію вокального звуку в процесі виконавської діяльності. Виокремлено оцінну функцію у формуванні когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху школярів, що дозволяє підліткам оцінювати не лише якість інтонації, але й тембру співацького голосу. ua
dc.description.abstract Тhe article deals with the process of formation of the cognitive-reflective component of vocal hearing of adolescents in music classes. The features of experimental and experimental work on the evaluation-constructive stage are revealed. A system of methodical measures designed to form the singing preparedness of adolescents for the analysis of vocal and performing activities, in particular, the acquisition of musical-vocal thesaurus by students and the development of the ability to perform auditory coordination of vocal sound in the process of performing activities. The value of the evaluation function in the formation of the cognitive-reflective component of vocal hearing of schoolchildren is singled out, which allows adolescents to evaluate not only the quality of intonation, but also the timbre of the singing voice. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вокальний слух ua
dc.subject учні підліткового віку ua
dc.subject оцінна функція ua
dc.subject співацький голос ua
dc.subject когнітивно-рефлексивний компонент ua
dc.subject експериментальна робота ua
dc.subject оцінювально- конструктивний етап ua
dc.subject vocal rumor ua
dc.subject adolescent pupils ua
dc.subject evaluation function ua
dc.subject singing voice ua
dc.subject cognitivereflexive component ua
dc.subject experimental work ua
dc.subject evaluation-constructive stage ua
dc.subject.classification 378.5.091.85 ua
dc.title Формування когнітивно-рефлексивного компонента вокального слуху підлітків на оцінювально-конструктивному етапі експерименту ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу