Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рамський, Ю. С.
dc.contributor.author Олексюк, В. П.
dc.date.accessioned 2018-11-26T13:51:05Z
dc.date.available 2018-11-26T13:51:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Рамський, Ю. С. Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій / Ю. С. Рамський, В. П. Олексюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 28-32. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21822
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. На основі аналізу науково-методичної літератури уточнено основні складові системи соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмар. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема подготовки будущих учителей информатики к применению облачных технологий. На основе анализа научно-методической литературы уточнены основные составляющие социально-профессиональных компетентностей по применению облачных технологий. Предложено подходы к соответствующей подготовке будущих учителей інформатики – систематичность, поэтапность, непрерывность. В связи с этим предложено формы применения технологий облачных вычислений: как средства организации учебно-познавательной деятельности, как объекта изучения, как средства разработки информационно-образовательных ресурсов. Особое внимание уделено проектным методикам организации обучения в процессе применения академических облаков. ua
dc.description.abstract The article explores the concept of using cloud computing during the training process of future computer science teachers. The author defines the scientific and methodical principles of formation of future computer science teachers’ professional competencies in the field of cloud computing – continuity and graduality. The research deals with the main components of the social and professional competency of computer science teachers. The author paid special attention to the project methods of teaching cloud technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель інформатики ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject хмарні технології ua
dc.subject учитель информатики ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject облачные технологии ua
dc.subject computer science teacher ua
dc.subject competence ua
dc.subject cloud technologies ua
dc.subject.classification 378.091 ua
dc.title Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу