Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзюй Жань
dc.date.accessioned 2018-11-26T10:49:09Z
dc.date.available 2018-11-26T10:49:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Цзюй Жань. Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики / Цзюй Жань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 27-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21785
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему творчості як компонента змісту освіти та елемента в структурі особистості вчителя. Феномен «творча особистість» розглянуто як внутрішній вияв людської неповторності, індивідуальності, унікальності й таланту, а також як здатність до творення самої себе, спроможність самореалізації та самоздійснення, готовність до самоуправління як власного перетворювача зовнішніх вимог у контрольовану рівновагу внутрішнього світу . Автором здійснено аналіз поняття педагогічної творчості з позицій індивідуально-креативного підходу, виявлено характерні особливості творчої діяльності майбутнього вчителя музики, визначено принципи та педагогічні умови розвитку творчих якостей учителя в умовах евристичного навчального середовища (особистісне авансування майбутнього успіху, суб’єктивація змісту фахового навчання, інтеграція педагогічної теорії і практики в індивідуально-особистісному досвіді, педагогічна імпровізація). ua
dc.description.abstract In the article creativity is highlighted as a component of pedagogical education and an element of the teacher's personality. The author analyzes the concept of "pedagogical creativity" from the stand point of the individual-creative approach, points to the characteristic features of the creative activity of the future music teacher, defines the principlesand pedagogical conditions of the development of creative qualities of the teacher in a heuristic learning environment. Creative personality is considered as aninternal manifestation of human uniqueness, individuality, uniqueness and talent. Characteristic feature sare self-realization, self-management, innovative activity, ability to eliminate external and internal contradictions. Pedagogical creativity is aimedat the creatived evelopment of pupils. It is for medas a result of solving creative pedagogical tasks. The author proposes to introduce heuristic didactics as a pedagogical system for the professional training of future music teachers. It is aimedat preparing students for solving creative tasks and making non-standard decisions as well as self-organization, self-management and heuristic amateur activities of students. An effective form of heuristic learning is a system of logical-heuristic training and problem situations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject креативне середовище ua
dc.subject евристична дидактика ua
dc.subject творча особистість ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject педагогічна творчість ua
dc.subject творча педагогічна задача ua
dc.subject creative environment ua
dc.subject heuristic didactics ua
dc.subject creative personality ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject pedagogical creativity ua
dc.subject creative pedagogical task ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:78:37.026 ua
dc.title Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу