Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система теорій розуміння та інтерпретації художніх творів у фаховій підготовці майбутніх вчителів мистецького профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полатайко, О. М.
dc.date.accessioned 2018-11-26T10:07:34Z
dc.date.available 2018-11-26T10:07:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Полатайко, О. М. Система теорій розуміння та інтерпретації художніх творів у фаховій підготовці майбутніх вчителів мистецького профілю / О. М. Полатайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 12-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21776
dc.description.abstract У статті зазначається, що герменевтика є не лише невід’ємною складовою розгорнутої філософської системи, але й сферою духовної діяльності, без якої неможливе існування як мистецтвознавства, так і педагогіки мистецтва. Актуалізовано потребу у застосуванні художньої герменевтики у фаховій підготовці вчителів. Представлено ретроспективу поняття «герменевтика»,окреслено інтерпретаційні прийоми на різних етапах його розвитку. Розглянуті різні концепції художньої герменевтики як системи теорій розуміння і інтерпретації твору мистецтва – інтенціональної, формалістичної, симптоматичної, сприйняття та реакції. Зазначається, що специфікою роботи майбутнього вчителя мистецьких дисциплін є посередництво між митцем, художнім твором та учнем. Окреслені можливості використання представлених теорій на практиці, зокрема, в процесі створення вербальної художньо-педагогічної інтерпретації твору мистецтва. ua
dc.description.abstract The article states that hermeneutics is not only an integral part of the deployed philosophical system, but also a sphere of spiritual activity, without which the existence of both art studies and the pedagogy of art is impossible. of the Need for the use of artistic hermeneutics in the professional training of teachers has been actualized. The retrospective of the concept of "hermeneutics" is presented, interpretations are outlined at various stages of its development. Different conceptions of artistic hermeneutics as a system of theories of understanding and interpretation of the work of art - intentional, formalistic, symptomatic, perception and reaction - are considered. It is noted that the specificity of the future teacher of artistic disciplines is the mediation between the artist, the artistic product and the student. The possibilities of using the presented theories in practice, in particular, in the process of creating a verbal artistic and pedagogical interpretation of a work of art are outlined. Verbal interpretation of artistic values contained in works of art is not merely a statement of artistic facts, but a deliberate influence on a person's feelings; that is, promoting the understanding of artistic works. The specificity of the future teacher of artistic disciplines is the mediation between the artist, the artistic work and the disciple. Future teachers should be aware that the knowledge of the work of art in the broadest sense of the word - the process of dialogue, which includes respect for the views of the author, the content of the work and to his own view of things, that awareness of his own "I". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художня герменевтика ua
dc.subject теорія інтерпретації мистецтва ua
dc.subject вчитель мистецьких дисциплін ua
dc.subject hermeneutics of art ua
dc.subject theory of interpretation of art ua
dc.subject teacher of artistic subjects ua
dc.subject.classification 378.091.12.011.3-051:78 ua
dc.title Система теорій розуміння та інтерпретації художніх творів у фаховій підготовці майбутніх вчителів мистецького профілю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу