Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суходольская-Кулешова, О. В.
dc.contributor.author Симчич, М. Д.
dc.date.accessioned 2018-11-26T09:51:29Z
dc.date.available 2018-11-26T09:51:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Суходольская-Кулешова, О. В. Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей / О. В. Суходольская-Кулешова, М. Д. Симчич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 133-136. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21770
dc.description.abstract В статье показаны теоретические и практические аспекты единства родительской педагогики и эстетической культуры учителя на основе неоконченной книги "Родительская педагогика" В.А. Сухомлинского и Конвенции ООН о правах ребенка, определены пути преодоления "легкомысленного отношения старших к важнейшим вопросам жизни человека, к его будущему" (В. А. Сухомлинский). Представлена эстетическая культура учителя как динамическая система знаний, ценностей, норм, обеспечивающих эстетизацию деятельности, поведения учителя и раскрывающихся в процессе трансляции эстетического опыта в его профессионально-педагогической деятельности с точки зрения идей В. А. Сухомлинского. ua
dc.description.abstract У статтi представленi теоретичнi i практичнi аспекти єдностi батькiвської педагогiки i естетичнї культури вчителя на основi незавершеної книги "Батькiвська педагогiка" В. О. Сухомлинського i Конвенціi ООН про права дитини, визначенi шляхи подолання "легковажного ставлення старших до найважливiших питань життя людини, до її майбутнього" (В. О. Сухомлинський). Представлена естетична культура учителя як динамічна система знань, цінностей, норм, що забезпечують естетизацію діятельності, поведінки учителя та розкриваються у процесі трансляції естетичного досвіду в його професійно-педагогічній діяльності з точки зору ідей В. О. Сухомлинського. ua
dc.description.abstract The article presents theoretical and practical aspects of the unity of parental pedagogy and teacher's aesthetic culture basen on the unfinished book "Parental Pedagogy" by V. А. Sukhomlinsky and the UN Convention on the Rights of the Child. The article reveals the ways of overcoming "The adults' neglect of the vital issues of human life and future" (V. A. Sukhomlinsky). Teacher's aesthetic culture is presented in the article as a dynamic system of knowledge, values, norms ensuring the aestheticization of teacher's behaviour. These knowledge, values, norms are revealed in the process of aesthetic experience transfer in teacher's professional and educational efforts according to V. A. Sukhomlinsky idea. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject родительская педагогика ua
dc.subject эстетическая культура учителя ua
dc.subject педагогическая поддержка родителей ua
dc.subject взаимодействие учителя и родителей ua
dc.subject батькiвська педагогiка ua
dc.subject естетична культура вчителя ua
dc.subject педагогiчна пiдтримка батькiв ua
dc.subject взаємодiя вчителя i батькiв ua
dc.subject parental pedagogy ua
dc.subject teacher's aesthetic culture ua
dc.subject parents' pedagogical support ua
dc.subject interaction of the teacher and parents ua
dc.subject.classification 373 ua
dc.title Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу