Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смольникова, Г. В.
dc.contributor.author Семененко, А. А.
dc.date.accessioned 2018-11-26T09:48:27Z
dc.date.available 2018-11-26T09:48:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Смольникова, Г. В. Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти / Г. В. Смольникова, А. А. Семененко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 129-133. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21769
dc.description.abstract У статті розглядається проблема особливостей інноваційної діяльності закладів дошкільної освіти. Розкриваються поняття "інновація", "інновація в освіті", "інноваційна компетентність", "технологія". Дається аналіз педагогічних технології найбільш поширених у дошкільних закладах міста Києва. Розкривається робота експериментальних дошкільних закладів з адаптивної освіти дошкільників і психолого-педагогічного проектування дорослого з дитиною "Радість розвитку". Характеризується готовність і відношення керівників (директорів/завідуючих і вихователів-методистів) закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності. ua
dc.description.abstract В этой статье рассматривается проблема особенностей инновационной деятельности дошкольных учреждений. Раскрываются понятия "инновация", "инновация в образовании", "инновационная компетентность", "технология". Дается анализ педагогических технологий, которые наиболее распространены в дошкольных учреждениях города Киева. Раскрывается работа экспериментальных дошкольных учреждений по проблеме адаптационного образования дошкольников и психолого-педагогического проектирования взрослого с ребенком "Радость развития". Характеризуется готовность и отношение руководителей (директоров / заведующих и воспитателей-методистов) дошкольных учреждений к инновационной деятельности. ua
dc.description.abstract In this article we are considered the problem of features of innovative activity of preschool institutions. The concepts of "innovation", "innovation in education", "innovative competence", "technology" are revealed. We are given analysis of pedagogical technologies, which are most prevalent in pre-school establishments of the city of Kiev. The work of experimental preschool institutions on the problem of adaptive education of preschool children and the psychological and pedagogical design of an adult with a child "Joy of Development" is revealed. The article is characterized by the readiness and attitude of the leaders (directors/managers and methodologists) of preschool institutions for innovation activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інновація в освіті ua
dc.subject інноваційні педагогічні технології ua
dc.subject інноваційна діяльність дошкільних закладів ua
dc.subject керівники дошкільних закладів ua
dc.subject експериментальні дошкільні заклади ua
dc.subject инновация в образовании ua
dc.subject инновационные педагогические технологии ua
dc.subject инновационная деятельность дошкольных учреждений ua
dc.subject руководители дошкольных учреждений ua
dc.subject экспериментальные дошкольные учреждения ua
dc.subject innovation in education ua
dc.subject innovative pedagogical technologies ua
dc.subject innovative activity of preschool institutions ua
dc.subject heads of preschool institutions ua
dc.subject experimental preschool institutions ua
dc.subject.classification 373.2:37.013 ua
dc.title Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу