У статті розглядається застосування технології веб-квесту під час навчання в школі.
Наводиться структура веб-квесту, форми його виконання. Практичне використання веб-квесту
проілюстровано на темі “Логарифмічні вирази”. Технологія веб-квесту передбачає різносторонню
самостійну діяльність учня, в тому числі й роботу над собою як комунікативною і розвиненою особистістю, цим самим сприяючи формуванню впевненої людини, яка здатна жити й працювати в
світі, що неперервно змінюється, сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати
вибір і нести за нього відповідальність. Веб-квест як освітня технологія спирається на такий підхід
до навчання, в процесі якого відбувається конструювання нового. Учитель стає не урокодавцем, а
консультантом, організатором та координатором проблемно-орієнтовної, дослідницької,
навчально-пізнавальної діяльності школярів. Учителем створюються умови для самостійної
розумової і творчої діяльності учнів, підтримується їх ініціатива. Учні стають рівноправними
співучасниками навчального процесу, розділяючи зі своїм вчителем відповідальність за процес і
результати навчання.
The article examines the practice of using technology of Web-quest during school learning. The webquest
has its own structure and forms of its execution. Practical using of the web-quest is illustrated on the
topic “Logarithmic expressions”. Method educational Web-quest has independent activity of the student and
including work on himself as a communicative and developed personality. It contributes to the formation of a
strong person who can live and work in the world. This Method helps student develop their own strategy of
behavior and make choice and bear responsibility for it. The Web-quest as educational technology is based
on such an approach to learning where the process of constructing a new one is underway. Teacher becomes
a consultant, organizer and coordinator of problem-oriented, research, educational and cognitive activity of
schoolchildren. The teacher creates conditions for independent, intellectual and creative activity of students
and also supports their initiative. Students become equal accomplices in the learning process. They share
with their teacher responsibility for the process and learning outcomes.