Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василенко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-11-05T13:36:32Z
dc.date.available 2018-11-05T13:36:32Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Василенко Оксана Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Василенко Оксана Миколаївна ; наук. кер. Лисянська Таїса Миколіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 287 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21556
dc.description.abstract Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що: - вперше виявлено прямі зв’язки між якостями уваги студентів (стійкістю, переключенням, розподілом, обсягом), здатністю встановлювати відношення між поняттями на основі виділення суттєвих ознак предметів та явищ, що слугують основою для аналогії, організованістю особистості та успішністю засвоєння іноземної мови, що мають специфіку на кожному етапі навчання у ВНЗ; - розширено уявлення про особливості юнацького віку шляхом визначення його як сприятливого для розвитку уваги у поєднанні з організованістю особистості при засвоєнні іноземної мови в умовах кредитно-модульного навчання; - розширено уявлення про характеристики організованості особистості студентів шляхом виділення у якості її складових планування своєї діяльності, відповідального ставлення до запланованого, суб’єктивного контролю; - вдосконалено зміст понять „організована увага”, „організованість особистості”: під організованою увагою розуміється увага, властивості якої досягають високого рівня розвитку і міцності взаємозв’язків, і яка функціонує в єдності з високим рівнем розвитку мислення і організованості особистості; а під організованістю особистості – якість особистості, яка виявляється у вмінні планувати свою діяльність, відповідальному ставленні до запланованого і високому рівні суб’єктивного контролю; - дістало подальшого розвитку визначення психолого-педагогічних умов розвитку якостей уваги (стійкості, переключення, розподілу, обсягу) студентів у поєднанні із розвитком мислення та організованості особистості. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стійкість уваги ua
dc.subject розподіл уваги ua
dc.subject організованість особистості ua
dc.subject переключення уваги ua
dc.subject обсяг уваги ua
dc.subject організованість уваги ua
dc.subject інтерактивні методи навчання ua
dc.subject.classification 378.015.3:159.952:811(043) ua
dc.title Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу