Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистість педагога-дефектолога – запорука успіху в питаннях вирішення завдань соціалізації вихованців спеціального закладу освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Супрун, Микола Олексійович
dc.contributor.author Мельниченко, М. В.
dc.date.accessioned 2018-10-18T12:26:09Z
dc.date.available 2018-10-18T12:26:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Супрун, М.Особистість педагога-дефектолога – запорука успіху в питаннях вирішення завдань соціалізації вихованців спеціального закладу освіти / М. Супрун, М. Мельниченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123 (2). - С. 328 - 332. ua
dc.identifier.issn 978-7406-57-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21286
dc.description Бібліографія. 1. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання / Іван Дмитрович Бех. – К.: ІЗМН МО України, 1998. – 203 с. 2. Боришевський М.Й. Проблеми гуманізації виховного процесу: соціально-психологічний аспект / М.Й. Боришевський // Інформ. бюлетень АПН України, 1993. – № 3 – 4. – С. 3–10. 3. Гусинский Э.Н. Введение в философию образования / Э.Н. Гусинский, Ю.И. Турчанинова. – М.: Издательская корпорация «Логос», 2000. – 200 с. 4. Киричук О.В. Основні принципи і структура організації виховного процесу в школі / О.В. Киричук // Рідна школа. – 1991. – № 12. – С. 3–11. 5. Киричук О.В. Концепція виховання підростаючих поколінь суверенної України / О.В. Киричук // Рідна школа. – 1991. – №5. – С. 3–10. 6. Орлов А.Б. Человекоцентрированный подход в психологии, психотерапии, образовании и политике (к 100-летию со дня рождения К. Роджерса) / А.Б. Орлов // Вопросы психологи. – 2002. – №2. – 272 с. 7. Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М.: Смысл, 2002. – 527 с. 8. Сухомлинский В.А. О воспитании / В.А. Сухомлинский. – М.: Политическая литература, 1982 – 270 с. 9. Сухомлинський В.О. Виховання без покарань / В.О. Сухомлинський // Вибр. твори: в 5 т. – К.: Вища школа, 1980. – С. 343–347. 10. Синьов В.М. Основи теорії виховання: навч. посіб. / В.М. Синьов, О.І. Пометун, В.І. Кривуша, М.О. Супрун / [за ред. В.М. Синьова]. – К.: РВВ КІВС, 2000. – 140 с. 11. Яцюк В.Я. Виховання традицій / В.Я. Яцюк // Рад. школа, 1990. – №12. – С. 32–34. 12. Rogers C. Freedom to learn for the 80's / С. Rogers. – Columbus, Ohio, 1983. – 130 р. ua
dc.description.abstract У статті проаналізовано творчий доробок В.О. Сухомлинського та інших вітчизняних і зарубіжних учених у галузі теорії гуманістичного виховання. Розглянуто питання щодо змістової основи поняття «фасилітація» в контексті ресурсів забезпечення творчого потенціалу педагога-дефектолога. ua
dc.description.abstract The article analyzes the creative heritage V. Sukhomlynsky and other domestic and foreign scientists in the theory of humanistic education. Questions regarding semantic foundations of the concept of "facilitation" in the context of resources to ensure the creative potential of the teacher-defectologist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка ua
dc.subject виховання ua
dc.subject фасилітація ua
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ua
dc.subject спеціальний заклад освіти ua
dc.subject training ua
dc.subject facilitation ua
dc.subject student-centered approach ua
dc.subject the establishment of special education ua
dc.subject.classification 376.1 – 056.36 ua
dc.title Особистість педагога-дефектолога – запорука успіху в питаннях вирішення завдань соціалізації вихованців спеціального закладу освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу