Суть розробки, основні результати:
Бібліографія. 1. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання /
Іван Дмитрович Бех. – К.: ІЗМН МО України, 1998. – 203 с.
2. Боришевський М.Й. Проблеми гуманізації
виховного процесу: соціально-психологічний аспект /
М.Й. Боришевський // Інформ. бюлетень АПН України, 1993. – № 3 – 4. – С. 3–10.
3. Гусинский Э.Н. Введение в философию образования / Э.Н. Гусинский, Ю.И. Турчанинова. – М.: Издательская корпорация «Логос», 2000. – 200 с.
4. Киричук О.В. Основні принципи і структура організації виховного процесу в школі / О.В. Киричук // Рідна школа. – 1991. – № 12. – С. 3–11.
5. Киричук О.В. Концепція виховання підростаючих поколінь суверенної України / О.В. Киричук // Рідна школа. – 1991. – №5. – С. 3–10.
6. Орлов А.Б. Человекоцентрированный подход в психологии, психотерапии, образовании и политике (к 100-летию со дня рождения К. Роджерса) / А.Б. Орлов // Вопросы психологи. – 2002. – №2. – 272 с.
7. Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М.: Смысл, 2002. – 527 с.
8. Сухомлинский В.А. О воспитании / В.А. Сухомлинский. – М.: Политическая литература, 1982 – 270 с.
9. Сухомлинський В.О. Виховання без покарань / В.О. Сухомлинський // Вибр. твори: в 5 т. – К.: Вища школа, 1980. – С. 343–347.
10. Синьов В.М. Основи теорії виховання: навч. посіб. / В.М. Синьов, О.І. Пометун, В.І. Кривуша, М.О. Супрун / [за ред. В.М. Синьова]. – К.: РВВ КІВС, 2000. – 140 с.
11. Яцюк В.Я. Виховання традицій / В.Я. Яцюк // Рад. школа, 1990. – №12. – С. 32–34.
12. Rogers C. Freedom to learn for the 80's / С. Rogers. – Columbus, Ohio, 1983. – 130 р.