ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Чжуан Гуань | |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T11:26:52Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T11:26:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Чжуан Гуань. Принципи формування активності молодших школярів на уроках музики засобом поєднання форм навчальної діяльності / Чжуан Гуань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 122-126. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21139 | |
dc.description.abstract | Специфіка процесу формування творчої активності на уроках музики розглядається в контексті двох підходів: гуманно-естетичного та компетентнісного (останній розглядається як сучасний симбіоз традиційних підходів: культурологічного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, дидактоцентричного та ін.). Визначено принципи навчання, серед яких: принцип загальності і доступності творчої діяльності; принцип педагогічної підтримки і партнерської взаємодії вчителя і учнів; принцип оптимального поєднання форм навчальної діяльності; принцип збалансованості розвитку емоційної, інтелектуальної і фізичної сфер особистості молодшого школяра; принцип варіативності змісту творчої діяльності дітей; принцип рефлексії результатів творчої діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The specificity of the process of formation of creative activity of forms is seen in the context of two approaches: the humane and aesthetic competence (the latter is regarded as a modern symbiosis of the traditional approaches of cultural studies, activity-based, student-centered, Galactocentric etc.). Principles of learning, among which: the principle of universality and accessibility of creative activity; the principle of pedagogical support and partnership of teachers and students; the principle of interest in creative activities; the principle of optimal combination of forms of educational activity; the principle of balanced development of emotional, intellectual and physical spheres of personality of the younger school student; the principle of variation of creative activity of children; the principle of reflection of results of creative activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методологічні підходи | ua |
dc.subject | принципи навчання | ua |
dc.subject | творча активність | ua |
dc.subject | учні початкової школи | ua |
dc.subject | methodological approaches | ua |
dc.subject | principles of teaching | ua |
dc.subject | creative activity | ua |
dc.subject | elementary school students | ua |
dc.subject.classification | 37. 016 : 78 | ua |
dc.title | Принципи формування активності молодших школярів на уроках музики засобом поєднання форм навчальної діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |