Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Принципи формування активності молодших школярів на уроках музики засобом поєднання форм навчальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжуан Гуань
dc.date.accessioned 2018-10-03T11:26:52Z
dc.date.available 2018-10-03T11:26:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжуан Гуань. Принципи формування активності молодших школярів на уроках музики засобом поєднання форм навчальної діяльності / Чжуан Гуань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 122-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21139
dc.description.abstract Специфіка процесу формування творчої активності на уроках музики розглядається в контексті двох підходів: гуманно-естетичного та компетентнісного (останній розглядається як сучасний симбіоз традиційних підходів: культурологічного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, дидактоцентричного та ін.). Визначено принципи навчання, серед яких: принцип загальності і доступності творчої діяльності; принцип педагогічної підтримки і партнерської взаємодії вчителя і учнів; принцип оптимального поєднання форм навчальної діяльності; принцип збалансованості розвитку емоційної, інтелектуальної і фізичної сфер особистості молодшого школяра; принцип варіативності змісту творчої діяльності дітей; принцип рефлексії результатів творчої діяльності. ua
dc.description.abstract The specificity of the process of formation of creative activity of forms is seen in the context of two approaches: the humane and aesthetic competence (the latter is regarded as a modern symbiosis of the traditional approaches of cultural studies, activity-based, student-centered, Galactocentric etc.). Principles of learning, among which: the principle of universality and accessibility of creative activity; the principle of pedagogical support and partnership of teachers and students; the principle of interest in creative activities; the principle of optimal combination of forms of educational activity; the principle of balanced development of emotional, intellectual and physical spheres of personality of the younger school student; the principle of variation of creative activity of children; the principle of reflection of results of creative activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject принципи навчання ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject учні початкової школи ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject principles of teaching ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject elementary school students ua
dc.subject.classification 37. 016 : 78 ua
dc.title Принципи формування активності молодших школярів на уроках музики засобом поєднання форм навчальної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics