У статті розкритті сутнісні складові виконавських навичок гри на фортепіано учнів
дитячих музичних шкіл. З позиції засвоєння учнями системи музичнотеоретичних, музично-історичних, методичних знань розглянутий процес оволодіння школярами певними вміннями та навичками фортепіанного виконавства. Встановлено п’ять рівнів оволодіння учнями діями, відповідними навчальним умінням і навичкам, які дозволяють втілити вимоги високої ідейно-художньої змістовності фортепіанного виконання, спрямовуючись на опанування професійною майстерністю.
The article revealing the essential components of the performing skills of piano pupils of
children's music schools. From the standpoint of pupils mastering systems musical theory, musical and historical, methodological knowledge of students considered the process of mastering certain skills and habits piano performance. Established five levels of students mastering operations, the training and skills that enable to implement the requirements of high ideological and artistic consistency piano performance, combined with the mastery of professional skill.