Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічна діагностика сформованості художньо-образного сприйняття у майбутнього учителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Їфу
dc.date.accessioned 2018-10-03T08:33:53Z
dc.date.available 2018-10-03T08:33:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжан Їфу. Психолого-педагогічна діагностика сформованості художньо-образного сприйняття у майбутнього учителя музики / Чжан Їфу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 98-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21124
dc.description.abstract У статті досліджується проблема розробки та впровадження у процес фахової підготовки майбутніх учителів музики методів психолого-педагогічної діагностики сформованості художньо-образного сприйняття з метою виявлення індивідуально-особистісних характеристик реалізації означеного феномена та визначення засобів педагогічного впливу на розвиток художньої свідомості вчителів-музикантів. Розроблено систему критеріїв сформованості художньо-образного сприйняття: емоційно-перцептивний, когнітивно-операційний та інтерпретаційно-оцінний критерії. Представлено поетапну методику виявлення стану сформованості художньо-образного сприйняття у студентів музично-педагогічних факультетів, яка складається з методів визначення художніх уподобань в галузі музичного мистецтва, контент-аналізу, методики комплексно-порівняльного аналізу, перевірки якості образно-асоціативних уявлень (за Е. Шоеном), методу письмової анотації до музичного твору. ua
dc.description.abstract The article deals with the issue of psychological and pedagogical diagnosis of artistic and imaginative perception appropriate for intending music teachers to identify individual differences in the implementation of this phenomenon and to identify means of pedagogical work on the development of artistic consciousness of music teachers. A criteria system of formation of artistic and imaginative perception such as emotional and perceptual, cognitive and operational, interpretative and evaluative has been developed. The article presents the gradual methodology to identify the quality of artistic and imaginative perception of the students at musical-pedagogical faculties, namely: a survey method to determine the artistic preferences in music, content analysis, complex and comparative analysis, the method of checking the quality of the image-associative conception (according to M. Schoen), the method of written annotations ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-образне сприйняття ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject музично- слухові уявлення ua
dc.subject художньо-педагогічна інтерпретація ua
dc.subject artistic and imaginative perception ua
dc.subject intending music teacher ua
dc.subject musical and auditory conception ua
dc.subject artistic and pedagogical interpretation ua
dc.subject.classification 37.011.3-051:159.937:78.01 ua
dc.title Психолого-педагогічна діагностика сформованості художньо-образного сприйняття у майбутнього учителя музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу