Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Паньок, Т. В.
dc.contributor.author Висікайло, Т. В.
dc.date.accessioned 2018-09-28T11:00:36Z
dc.date.available 2018-09-28T11:00:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Паньок, Т. В. Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. В. Паньок, Т. В. Висікайло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 42-46. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21050
dc.description.abstract У статті розглядається пленерна практика не тільки, як умова набуття образотворчої майстерності, а і як потужний засіб професійного становлення майбутнього педагога образотворчого мистецтва. Робота на пленері і зростання професійності є взаємопов’язаними процесами у формуванні високо кваліфікованого фахівця художньо-освітньої галузі. ua
dc.description.abstract Professional training of future teachers of fine arts attaches great importance to plein-air practice, which is considered not only as a condition to the graphic skill development, but also as a powerful means of professional formation of future teachers of fine arts. The plein-air work and the growth of professionalism are interlinked processes in the formation of a highly qualified specialist in the art and education field. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійне становлення ua
dc.subject пленерна практика ua
dc.subject система творчих завдань ua
dc.subject учитель образотворчого мистецтва ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject professional development ua
dc.subject plein-air practice ua
dc.subject system of creative tasks ua
dc.subject teacher of fine arts ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject.classification 377.5:7047 ua
dc.title Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics