Стаття розкриває особливості підготовки студентів факультетів мистецтв
педагогічних університетів до співацького навчання школярів. Домінантним завданням сучасної мистецької освіти є підготовка майбутнього вчителя до духовного і фахового самовизначення у процесі творчої взаємодії з учнівськими вокально-хоровими колективами. Виокремлені провідні тенденції організації процесу співацького навчання, а саме: гуманізація, технологізація та творчість. Визначенні методичні орієнтири підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до співацького навчання школярів.
The article reveals the features of preparation of students of pedagogical universities of arts education to the singing school. The dominant object of modern art education is to prepare future teachers for spiritual and professional self-determination in the process of creative interaction with the Student vocal choirs. The basic trends of organizing the process of singing training, namely: humanization, technologization and creativity. The methodical preparation of students of faculties of arts orientation of pedagogical universities in the singing training school.