В статті розглянуті підходи до оцінки показників фізичного стану студентів. Мета дослідження - оцінити
показники фізичного стану студентів вищого навчального закладу як передумов, що сприяють розробці заходів щодо
формування цінностей здорового способу життя. Методи дослідження - аналіз і узагальнення літературних джерел,
педагогічне спостереження, анкетування, метод антропометрії, методи визначення функціонального стану організму,
методи оцінки рівня фізичного здоров'я (за методикою Г.Л. Апанасенко), методи математичної статистики.
Дослідження проводилися на базах Київського національного лінгвістичного університету, Національного медичного
університету імені О.О. Богомольця, Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У дослідженні взяли
участь 108 студентів і 120 студенток. Результати дослідження - більшість студентів мають рівень показників
фізичного стану, які не відповідають віковим групам. Встановлені показники функціонального стану і захворюваності
студентської молоді цілком виправдані через низький рівень рухової активності, відсутності стійкого інтересу і
мотивації до занять фізичними вправами, хаотичність розпорядку дня і харчування, наявність шкідливих звичок.
The paper examines the
approaches to the evaluation of the indicators of physical condition of high school students. The aim of the study is to evaluate the
indicators of physical condition of high school students as prerequisites for the development of measures to form the values of
healthy lifestyle. The methods of research included analysis and generalization of literary sources, pedagogical observation,
questionnaire survey, the method of anthropometry, the methods for assessing the functional status of the body, the methods for
assessing the level of physical health (according to the method of G.L. Apanasenko), the methods of mathematical statistics. The
study involved 108 male students and 120 female students of Kiev National Linguistic University, Bogomolets National Medical
University, and Taras Shevchenko National University of Kyiv. The results of the study revealed that most students have the
indicators of physical condition that do not correspond to their age groups. The established parameters of functional status and
morbidity of student youth are fully justified in view of the low level of motor activity, the lack of stable interest and motivation to
physical exercise, chaotic daily schedule and nutrition, and the presence of bad habits.