Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Новітні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Побірченко, О. М.
dc.date.accessioned 2018-09-18T13:14:39Z
dc.date.available 2018-09-18T13:14:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Побірченко, О. М. Новітні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. М. Побірченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 24-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20884
dc.description.abstract В статье рассматривается профессиональная подготовка будущего учителя художественных дисциплин с точки зрения системного, личностно ориентированного, аксиологического, культурологического, компетентностного, технологического и др. подходов. Определяются новейшие ориентиры подготовки будущего учителя художественных дисциплін к профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract The article we consider the training of future teachers of artistic disciplines from the point of view of system, learner centered, axiological, cultural, competence, technology and others approaches. Also defines new benchmarks prepare future teachers of artistic disciplines to practicing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject новейшие подходы ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject учитель художественных дисциплин ua
dc.subject new approaches ua
dc.subject training ua
dc.subject teacher artistic disciplines ua
dc.subject.classification 371.134:78(07) ua
dc.title Новітні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics