У дисертації модернізовано зміст та структуру системи знань про інформаційні технології у майбутніх вчителів початкових класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної підготовки студентів, формування у них системи знань про інформаційні технології у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що формування у майбутніх вчителів системи знань про інформаційні технології базується на основі використання активних методів навчання, реалізації модульно-рейтингової технології органозації
навчального процесу.
В диссертации модернизировано содержание и структура системы знаний об информационных технологиях у будущих учителей начальных классов. Теоретически обосновано и экспериментально проверено технологию профессиональной подготовки студентов, формирование у них системы знаний об информационных технологиях в процессе учебно-познавательной деяльности. Установлено, что формирование у будущих учителей системы знаний об информационных технологиях базируется на основе использования активных методов обучения, реализации модульно-рейтинговой технологии организации учебного процесса.