Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-виховний аспект діяльності як педагогічний чинник формування соціально-етичних цінностей майбутніх менеджерів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сікалюк, А. І.
dc.date.accessioned 2018-08-17T11:14:40Z
dc.date.available 2018-08-17T11:14:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Сікалюк, А. І. Соціально-виховний аспект діяльності як педагогічний чинник формування соціально-етичних цінностей майбутніх менеджерів / А. І. Сікалюк // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : ТОВ Вид-во "Аспект-Поліграф", 2014. – № 3-4. – С. 34-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20503
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтовано соціально-виховний аспект діяльності як один із педагогічних чинників формування соціально-етичних цінностей у майбутніх менеджерів. Розкрито можливості педагогічного впливу на процеси соціально-етичної взаємодії студентів. Розглянуто структуру навчально-виховного процесу, в якому реалізується формування соціально-етичних цінностей. Проаналізовано інтеркультурні моделі Г. Ауернхаймера і Ц. Нєкравітза та психолого-педагогічну модель К.-Х. Дікоппа. ua
dc.description.abstract В статье теоретически обоснован социально-воспитательный аспект деятельности как один из педагогических факторов формирования социально-этических ценностей у будущих менеджеров. Раскрыты возможности педагогического влияния на процессы социально-этического взаимодействия студентов. Рассмотрена структура учебно-воспитательного процесса, в котором реализуется формирование социально-этических ценностей. Проанализированы интер-культурные модели Г. Ауэрнхаймера и Ц. Некравитза, психолого- педагогическая модель К.-Х. Дикоппа. ua
dc.description.abstract The social and educational aspect of the activity as one of the pedagogical factors of formation of social and ethical values among future managers has been theoretically proved in the article. The potentialities of pedagogical influence on the processes of social and ethical interaction between students have beenexpanded. The structure of the educational process, in which the formation of social and ethical values is implemented, has been considered. The intercultural models of H. Auernhaimer and Ts. Nekravitz, the psychological and pedagogical model K.-H. Dikopphave been analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ Вид-во "Аспект-Поліграф" ua
dc.subject соціально-етичні цінності ua
dc.subject майбутній менеджер ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject соціально-виховний аспект ua
dc.subject соціально-етична взаємодія ua
dc.subject педагогічний вплив ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject социально-этические ценности ua
dc.subject будущий менеджер ua
dc.subject деятельность ua
dc.subject социально-воспитательный аспект ua
dc.subject социально-этическое взаимодействие ua
dc.subject педагогическое влияние ua
dc.subject учебно-воспитательный процесс ua
dc.subject social and ethical values ua
dc.subject future manager ua
dc.subject activity ua
dc.subject social and educational aspect ua
dc.subject the social and ethical interaction ua
dc.subject pedagogical influence ua
dc.subject educational process ua
dc.subject.classification 37.032(045) ua
dc.title Соціально-виховний аспект діяльності як педагогічний чинник формування соціально-етичних цінностей майбутніх менеджерів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу