У статті автори акцентують увагу на ствердженні колективної педагогіки та
вихованні радянської людини в період 1920-х – 1950-х років ХХ століття. На основі історичних
і педагогічних джерел, авторами було доведено, що радянська школа, в даний хронологічний
період, не враховувала етнонаціональні чинники, а тільки враховувала комуністичну ідеологію і
класові цінності. Освітньо-виховна система України і процес освіти дорослих були
“політизовані” і готували для всіх галузей промисловості і виробництва кваліфіковану силу.
В статье авторы акцентируют внимание на утверждении коллективной педагогики и
воспитании советского человека в период 1920-х – 1950-х годов ХХ столетия. На основании
исторических и педагогических источников авторами было доказано, что советская школа в
данный хронологический период игнорировала и не учитывала этнонациональные аспекты, а
считалась только с коммунистической идеологией и ее классовыми ценностями.
Образовательно-воспитательная система Украины и процесс образования взрослых были
“политизированы” и готовы были для работы в отрасли промышленности и воспитывали для
производства квалифицированную рабочую силу.
In the article the author highlights the establishment of collective pedagogies and education of
the soviet person in the period from 20s to 50s of the 20th century.
Based on historic and pedagogical sources, the author proved that the soviet educational system
was grounded upon the principals of communist propaganda 2 which left out any ethnic distinctions.
The soviet education system and the system of adults education prioritized training of skilled
workers for all branches of industry and manufacture.