DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 134 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20208
Title: Ідеї політехнізму, колективної педагогіки та професійного спрямування в освіті дорослих та у працях громадських і партійних діячів періоду 1920-х - 50-х років ХХ століття
Other Titles: Ideas of system of politechnizm, collective pedagogies and vocational education of adults, reflected in morks of public and political figures in the period from 1920s to 1950s of the 20th century
Authors: Мартіросян, О. І.
Ларіна, О. О.
Видрич, Н. М.
Keywords: колективна педагогіка
освіта дорослих
професійна діяльність
радянська педагогіка
кваліфіковані кадри
коллективная педагогика
образование взрослых
профессиональная деятельность
советская педагогика
профессиональные кадры
Collective pedagogies
Soviet pedagogies
Adults education
Skilled workers
Occupation
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мартіросян, О. І. Ідеї політехнізму, колективної педагогіки та професійного спрямування в освіті дорослих та у працях громадських і партійних діячів періоду 1920-х - 50-х років ХХ століття / О. І. Мартіросян, О. О. Ларіна, Н. М. Видрич // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 142-148.
Abstract: У статті автори акцентують увагу на ствердженні колективної педагогіки та вихованні радянської людини в період 1920-х – 1950-х років ХХ століття. На основі історичних і педагогічних джерел, авторами було доведено, що радянська школа, в даний хронологічний період, не враховувала етнонаціональні чинники, а тільки враховувала комуністичну ідеологію і класові цінності. Освітньо-виховна система України і процес освіти дорослих були “політизовані” і готували для всіх галузей промисловості і виробництва кваліфіковану силу.
В статье авторы акцентируют внимание на утверждении коллективной педагогики и воспитании советского человека в период 1920-х – 1950-х годов ХХ столетия. На основании исторических и педагогических источников авторами было доказано, что советская школа в данный хронологический период игнорировала и не учитывала этнонациональные аспекты, а считалась только с коммунистической идеологией и ее классовыми ценностями. Образовательно-воспитательная система Украины и процесс образования взрослых были “политизированы” и готовы были для работы в отрасли промышленности и воспитывали для производства квалифицированную рабочую силу.
In the article the author highlights the establishment of collective pedagogies and education of the soviet person in the period from 20s to 50s of the 20th century. Based on historic and pedagogical sources, the author proved that the soviet educational system was grounded upon the principals of communist propaganda 2 which left out any ethnic distinctions. The soviet education system and the system of adults education prioritized training of skilled workers for all branches of industry and manufacture.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20208
Appears in Collections:Випуск 134

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martirosian.pdf298.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.