Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання народознавчих елементів у грі у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриців, Тетяна Григорівна
dc.date.accessioned 2018-07-19T08:44:52Z
dc.date.available 2018-07-19T08:44:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гриців, Т. Г. Використання народознавчих елементів у грі у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів / Т. Г. Гриців // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 33-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19975
dc.description.abstract У статті розкрито пріоритети використання народної гри як засобу народної педагогіки з метою соціалізації молодшого школяра у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини. Окреслено теоретичні аспекти з проблеми у наукових джерелах, проаналізовано класифікації народних ігор, фактори та шляхи використання ігрових технологій. Проаналізовано специфіку формування базових ціннісних ставлень до Батьківщини, а саме любові, патріотизму, особистої та національної гідності за допомогою засобу народної педагогіки -народної гри у відповідності з віковими особливостями дітей початкових класів. Охарактеризовано компетенції, які допомагають сформувати народні ігри як засоби народної педагогіки. ua
dc.description.abstract The use of population elements in the gray in education of valuable attitude to family in the more schools. The article reveals the priorities of using the national game as a means of folk pedagogy in order to socialize a junior student in raising a value relation to the Motherland. The theoretical aspects of the problem in scientific sources are outlined, the classification of popular games, factors and ways of using gaming technologies are analyzed. There is analyze the specific of the formation of basic valueabe attitudes with the Homeland, precisely love, patriotism, personal and national dingnity with the help of a means of folk pedagogy – a folk game in accordance with the age characteristics of primary school children in article.The competencies that help to form folk games as means of folk pedagogy are characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ціннісне ставлення до Батьківщини ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject народна гра ua
dc.subject ігрові технології ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject value attitude to the Motherland ua
dc.subject socialization ua
dc.subject national game ua
dc.subject game technologies ua
dc.subject competencies ua
dc.subject.classification 373.31:37.035 ua
dc.title Використання народознавчих елементів у грі у вихованні ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу