Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салко, О. В.
dc.date.accessioned 2018-07-19T07:51:22Z
dc.date.available 2018-07-19T07:51:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Салко, О. В. Специфіка рекламного гасла як різновиду мовлення / О. В. Салко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 16. – С. 201-207. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19966
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу французьких рекламних слоганів з метою виявлення їх структурних та семантичних особливостей. Описано основні характеристики рекламного слогана, що вирізняє його серед інших рекламних текстів та зумовлює виокремлення його як окремого різновиду мовлення. Вивчено роль візуального компонента при розгляді рекламного гасла, а також засобів виразності при його створенні. Дослідження проводиться на базі французьких рекламних слоганів, орієнтованих на внутрішній споживчий ринок ua
dc.description.abstract Статья посвящена анализу французских рекламных слоганов с целью определения их структурных и семантических особенностей. Описаны основные характеристики рекламного слогана, что выделяет его среди других видов рекламных текстов и обусловливает его определение как разновидности речи. Изучена роль визуального компонента при рассмотрении рекламного слогана, а также средств выразительности при его создании. Исследование проводится на базе французских рекламных слоганов, ориентированных на внутренний потребительский рынок. ua
dc.description.abstract The paper deals with specifics description of the advertising slogan as a kind of speech. Nowadays, advertising has probably become one of the most powerful communication tools used by marketers and it performs an important role in today’s informational society, which is characterized by a heavy competition. Being a part of consumer society, people see it every day in newspapers, television, public transport, on the radio, etc. The paper gives the analysis of the French advertising slogans, as a result of which the structural and semantic features of this phenomenon are defined. The main characteristics of an advertising slogan distinguishing it as a separate kind of speech from the other types of advertising texts are described. The role of the visual component is studied. The research is based on the French advertising slogans focused on the domestic market. The research discovered the most typical linguistic and pragmatic characteristics of the advertising text, namely: a wide use of cliché structures, a variety of word-building models of product branding, rhetorical figures that have an argumentative function etc ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рекламне гасло ua
dc.subject рекламний слоган ua
dc.subject різновид мовлення ua
dc.subject візуальний компонент ua
dc.subject засоби виразності ua
dc.subject рекламный лозунг ua
dc.subject рекламный слоган ua
dc.subject разновидность речи ua
dc.subject визуальный компонент ua
dc.subject средства выразительности ua
dc.subject an advertising motto ua
dc.subject a kind of speech ua
dc.subject a visual component ua
dc.subject expression means ua
dc.subject.classification 811.133.1:659.127 ua
dc.title Специфіка рекламного гасла як різновиду мовлення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу