Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Передумови становлення та розвитку євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Подчерняєва, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-07-18T12:26:05Z
dc.date.available 2018-07-18T12:26:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Подчерняєва, Н. Д. Передумови становлення та розвитку євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Д. Подчерняєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). – С. 133-140. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19944
dc.description.abstract У статті представлено різні класифікаційні підходи до періодизації дитячого руху. Здійснено характеристику й визначено особливості впливу клубів інтернаціональної дружби на виникнення євроклубів. Визначено сутність євроклубу загальноосвітнього навчального закладу як різновиду дитячого громадського об’єднання, діяльність якого ґрунтується на принципах добровільності та особистісної орієнтації, здійснюється у навчальний та позанавчальний час з метою самореалізації особистості старшокласника, формування його активної життєвої позиції, виховання культури міжнаціонального спілкування та залучення до практичної участі в європейських ініціативах. З’ясовано, що врахування історичного досвіду дитячого та молодіжного руху має наукове та практичне значення для ефективної реалізації його в нових соціокультурних умовах. ua
dc.description.abstract Development of eurocubs at general educational institutions and its background. The article presents classification of different approaches to periodization of children's movement. Characteristics and features of international friendship clubs influence on the emergence of Euroclubs are described. The essence of Euroclub at a comprehensive educational institution as a kind of children's public association, which activity is based on principles of voluntariness and personal orientation, and held in educational and extra-curricular time with the aim of senior pupil`s personality selfrealization, formation of his/her active life position, education of the culture of interethnic communication and involvement in practical participation in European initiatives. It has been determined that historical experience of children`s and youth movement has a scientific and practical significance for its effective implementation in new socio-cultural conditions when taken into account. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject євроклуб загальноосвітнього навчального закладу ua
dc.subject дитячий та молодіжний рух ua
dc.subject дитяче громадське об’єднання ua
dc.subject клуб інтернаціональної дружби ua
dc.subject euroclass at general educational institution ua
dc.subject children's and youth movement ua
dc.subject children's public association ua
dc.subject international friendship club ua
dc.subject.classification 37(09)(477) ua
dc.title Передумови становлення та розвитку євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics