Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Архипова, Світлана Петрівна
dc.contributor.author Смеречак, Леся Іванівна
dc.date.accessioned 2018-07-17T12:23:36Z
dc.date.available 2018-07-17T12:23:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Архипова, С. П. Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 8-15 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19902
dc.description.abstract У статті обґрунтовано значимість соціального виховання особистості; визначено особливості впливу соціального середовища школи на процес соціального виховання учнів з особливими освітніми потребами. Визначено сутність освітнього середовища школи як соціалізуючого простору. Схарактеризовано принципи інклюзивного освітнього простору, що полягають у соціалізаційній спрямованості. Охарактеризовано фактори впливу інклюзивного середовища на особистість учня з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано роль та основні завдання соціально-психологічної служби у процесі соціального виховання учнів з вадами психофізичного розвитку. ua
dc.description.abstract Peculiarities of social education of children with special educational needs in the conditions of inclusive trainin.The article substantiates the importance of social education of the individual. It determines the peculiarities of influence of school social environmenton the process of social education of students with special educational needs. The essence of the educational environment of school as a socializing space is defined. The article characterizes the main principles of an inclusive educational space, consisting of a socialization orientation and describes the factors of an inclusive environment influence on the personality of a student with special educational needs. The role and main tasks of the socio-psychological service in the process of social education of students with disabilities of psychophysical development are substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальне виховання ua
dc.subject особа з особливими потребами ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject освітнє середовище школи ua
dc.subject фактори соціалізуючого впливу ua
dc.subject social education ua
dc.subject a person with special needs ua
dc.subject inclusive training ua
dc.subject school educational environment ua
dc.subject factors of socializing impact ua
dc.subject.classification 37.013.42:376.091-055.62 ua
dc.title Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу