ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бех, Іван Дмитрович | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T12:19:56Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T12:19:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бех, І. Д. Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту / І. Д. Бех // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 3-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19901 | |
dc.description.abstract | В статті аналізується історичний шлях розвитку соціального виховання як непересічного явища у системі «суспільство – людина»: від витоків до сучасності; дається характеристика виховної парадигми, яка базується на провідних вищих механізмів свідомості і особистісної свідомості, яка спрямована на виховання духовної особистості як суб’єкта вільного і відповідального вчинку, детермінованого певного духовного цінністю. Акцентується, що лише парадигма спрямованого розвивального виховання спроможна створити умови, за яких молоді люди поєднуватимуть високий інтелект з істинною духовністю і життєвою активністю, не зважаючи на специфіку в суспільстві глобальних ринкових відносин. | ua |
dc.description.abstract | Social education : is from sources to the modern context. In the article the historical way of development of social education is analysed as the outstanding phenomenon in the system "society is a man" : from sources to contemporaneity; description of educator paradigm, that is based on leading higher mechanisms of consciousness and personality consciousness, that is sent to education of spiritual personality as a subject of the free and responsible act determined certain spiritual a value, is given. Accented, that only the paradigm of the directed developing education is able to create terms at that young people will combine a high intellect with veritable spirituality and vital activity, not having regard to a specific in society of global market relations. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | соціальне виховання | ua |
dc.subject | виховна парадигма | ua |
dc.subject | виховання духовної особистості | ua |
dc.subject | парадигма спрямованого розвивального виховання | ua |
dc.subject | social education | ua |
dc.subject | educator paradigm | ua |
dc.subject | education of spiritual personality | ua |
dc.subject | paradigm of the directed developing education | ua |
dc.subject.classification | 37.01.37.11 | ua |
dc.title | Соціальне виховання: від витоків до сучасного контексту | ua |
dc.type | Article | ua |