У навчально-методичному посібнику представлено теоретичні та методичні аспекти формування слухової уваги молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Розглянуто фізіологічні особливості слухової уваги, її специфіку в музичній діяльності особистості: визначено сутність, структуру, функції, властивості. Подаються критерії, показники та рівні сформованості музично-слухової уваги молодших школярів на уроках музичного мистецтва, а також педагогічні умови та методи, що сприяють ефективному її формуванню.
В учебно-методическом пособии представлены теоретические и методические аспекты формирования слухового внимания младших школьников на уроках музыкального искусства. Рассмотрены физиологические особенности слухового внимания, ее специфика в музыкальной деятельности личности: определены сущность, структура, функции, свойства. Подаются критерии, показатели и уровни сформированности музыкально-слухового внимания младших школьников на уроках музыкального искусства, а также педагогические условия и методы, способствующие эффективному ее формированию.
The educational and methodical manual presents theoretical and methodical aspects of the formation of auditory attention of junior pupils at musical art lessons. The physiological features of auditory attention, its specificity in the musical activity of the auditory attention of the individual are considered: the essence, structure, functions and properties are defined. The criteria, indicators and levels of formation of musical and auditory attention of junior pupils at musical art lessons, as well as pedagogical conditions and methods that contribute to its effective formation, are given.