Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Музично-слухова увага молодших школярів : теорія та методика формування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миколінська, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2018-07-16T08:29:26Z
dc.date.available 2018-07-16T08:29:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Миколінська, С. І. Музично-слухова увага молодших школярів : теорія та методика формування : навчально-методичний посібник / С. І. Миколінська. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - 220 с. ua
dc.identifier.isbn 978-966-931-047-7
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19847
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику представлено теоретичні та методичні аспекти формування слухової уваги молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Розглянуто фізіологічні особливості слухової уваги, її специфіку в музичній діяльності особистості: визначено сутність, структуру, функції, властивості. Подаються критерії, показники та рівні сформованості музично-слухової уваги молодших школярів на уроках музичного мистецтва, а також педагогічні умови та методи, що сприяють ефективному її формуванню. ua
dc.description.abstract В учебно-методическом пособии представлены теоретические и методические аспекты формирования слухового внимания младших школьников на уроках музыкального искусства. Рассмотрены физиологические особенности слухового внимания, ее специфика в музыкальной деятельности личности: определены сущность, структура, функции, свойства. Подаются критерии, показатели и уровни сформированности музыкально-слухового внимания младших школьников на уроках музыкального искусства, а также педагогические условия и методы, способствующие эффективному ее формированию. ua
dc.description.abstract The educational and methodical manual presents theoretical and methodical aspects of the formation of auditory attention of junior pupils at musical art lessons. The physiological features of auditory attention, its specificity in the musical activity of the auditory attention of the individual are considered: the essence, structure, functions and properties are defined. The criteria, indicators and levels of formation of musical and auditory attention of junior pupils at musical art lessons, as well as pedagogical conditions and methods that contribute to its effective formation, are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музично-слухова увага ua
dc.subject методика формування музично-слухової уваги ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject урок музичного мистецтва ua
dc.subject музыкально-слуховое внимание ua
dc.subject методика формирования музыкально-слухового внимания ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject урок музыкального искусства ua
dc.subject Musical auditory attention ua
dc.subject method of forming of musical auditory attention ua
dc.subject primary schoolchildren ua
dc.subject music lesson ua
dc.subject.classification 373.5:159.952 ua
dc.title Музично-слухова увага молодших школярів : теорія та методика формування ua
dc.title.alternative Музыкально-слуховое внимание младших школьников : теория и методика формирования ua
dc.title.alternative Musical Auditory Attentionof the Primary School Children : Theory and Methods of Formation ua
dc.type Book ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу