Статтю присвячено проблемі формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у студентів майбутніх лікарів. У статті розкривається значення та головні завдання фізичної культури та фізичного виховання у підготовці майбутніх фахівців у вищій школі. Уточнено поняття «мотивація», надано види мотивів до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі. Здійснено теоретичний аналіз наукових робіт, присвячених дослідженню педагогічних умов та педагогічних засобів і методів формування мотивації до занять фізичною культурою у студентської молоді. В статті містяться результати анкетування щодо визначення провідних мотивів до занять фізичною культурою у студентів медичного вищого навчального закладу. Запропоновано педагогічні умови формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у студентів-медиків та висвітлено досвід їх впровадження в навчально-виховний процес медичного університету. Визначено, що процес викладання фізичного виховання у вищих навчальних закладах потребує вдосконалення відповідно до сучасних тенденцій та вимог часу.
The article focuses on developing in students – the future doctors – a positive motivation to engage in physical culture. It explains the role and main objectives of physical culture and physical education in training future professionals by higher educational institutions. The article elaborates on the concept of 'motivation' and identifies different kinds of motives causing students of a higher educational institution to engage in physical culture. It presents a theoretical study of scientific papers researching pedagogical conditions, means, and methods to motivate students to engage in physical culture. The article contains a survey that identifies primary motives causing higher education medical students to engage in physical culture. It proposes pedagogical conditions required to positively motivate medical students to engage in physical culture and presents the experience
of using these conditions in the educational process of a medical university. The article also establishes that the way of teaching
physical education in higher medical institutions requires improvement to reflect the latest trends and ideas.
Статья посвящена проблеме формирования положительной мотивации к занятиям физической культурой у студентов-будущих врачей. В статье раскрывается значение и главные задачи физической культуры и физического воспитания в подготовке будущих специалистов в высшей школе. Уточнено понятие «мотивация», определены виды мотивов к занятиям физической культурой в вузе. Осуществлен теоретический анализ научных работ, посвященных исследованию педагогических условий и педагогических средств и методов формирования мотивации к занятиям физической культурой у студенческой молодежи. В статье содержатся результаты анкетирования по определению ведущих мотивов к занятиям физической культурой у студентов медицинского вуза. Предложены педагогические условия формирования положительной мотивации к занятиям физической культурой у студентов-медиков и освещен опыт их внедрения в учебно-воспитательный процесс медицинского университета. Определено, что процесс преподавания физического воспитания в высших учебных заведениях нуждается в совершенствовании в соответствии с современными тенденциями и требованиями времени.