Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусаченко, О. П.
dc.date.accessioned 2018-06-25T07:30:17Z
dc.date.available 2018-06-25T07:30:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гусаченко, О. П. Сутність та зміст творчого потенціалу підлітків / О. П. Гусаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 115-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19696
dc.description.abstract В статті розглядається сутність та зміст творчого потенціалу особистості в різних аспектах. Вказано основні форми буття, окреслено найважливіші якості та властивості, що становлять основу творчого потенціалу підлітка з урахуванням вікових особливостей та закономірностей вияву творчого потенціалу в підлітковому колективі. Зазначено об’єктивні умови і суб’єктивні фактори, які детермінують процес формування, розвитку і реалізації творчого потенціалу підлітка в суспільно-культурному середовищі. Відмічено відносну оригінальність і новизну підліткової творчості. ua
dc.description.abstract The essence and maintenance of creative potential of personality are examined in philosophical, social, psychological, pedagogical, musicologist and music-pedagogical aspects in the article.The basic forms of his existence are indicated in dialectical intercommunication potential and possible, realized and hidden, biological and social.Major internalss and properties, that present basis, determine a depth and influence on forming of creative potential of teenager taking into consideration the age peculiarities, are outlined. Conformities to law of display of creative potential are in a juvenile collective are emphasised. Objective terms and human factors, that determine the process of forming, development and realization of creative potential of teenager in a publicly-cultural environment, are traced, namely: combination of making (capabilities), individual features (thinking, memory, circle and depth of interests), emotionally-volitional qualities is with the presence of vital and creative experience of childby different social terms. Relative originality and novelty of juvenile work are marked. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject сутність ua
dc.subject зміст ua
dc.subject музичне навчання підлітків ua
dc.subject вікові особливості ua
dc.subject творчість ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject essence ua
dc.subject content ua
dc.subject musical training of teenagers ua
dc.subject age features ua
dc.subject creativity ua
dc.subject.classification 37.016:78-053.6 ua
dc.title Сутність та зміст творчого потенціалу підлітків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу