Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Кань
dc.date.accessioned 2018-06-25T07:17:39Z
dc.date.available 2018-06-25T07:17:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ван Кань. Діагностика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва / Ван Кань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 100-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19692
dc.description.abstract Стаття розкриває діагностичний етап формування емоційно-образного мислення студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. На констатувальному етапі дослідження, відповідно з розробленими в педагогіці евристичними методами, були розроблені методичні вимоги до створення й використання творчих завдань, які відповідають умовам навчання в класах скрипки. В результаті проведеної роботи були визначенні рівні сформованості емоційно-образного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва, а саме: високий, середній та низький. Проведене діагностування дозволило засвідчити перевагу середнього та низького рівнів сформованості означеного феномена. ua
dc.description.abstract The article reveals the diagnostic stage of the formation of emotional-figurative thinking of students of faculties of the arts of pedagogical universities. At the staging stage of the study, according to heuristic methods developed in pedagogy, methodological requirements for the creation and use of creative tasks, which correspond to the conditions of study in the classes of the violin, were developed. As a result of the work, the levels of formation of emotional-figurative thinking of future teachers of musical art, namely: high, medium and low, were determined. The diagnosis made it possible to confirm the advantage of the medium and low levels of formation of a certain phenomenon. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностування ua
dc.subject сформованість емоційно-образного мислення ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject рівні сформованості ua
dc.subject евристичні методи ua
dc.subject diagnosis ua
dc.subject formation of emotional-figurative thinking ua
dc.subject future teachers of musical art ua
dc.subject levels of formation ua
dc.subject heuristic methods ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Діагностика формування емоційно-образного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу