Стаття розкриває діагностичний етап формування емоційно-образного мислення студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. На констатувальному етапі дослідження, відповідно з розробленими в педагогіці евристичними методами, були розроблені методичні вимоги до створення й використання творчих завдань, які відповідають умовам навчання в класах скрипки. В результаті проведеної роботи були визначенні рівні сформованості емоційно-образного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва, а саме: високий, середній та низький. Проведене діагностування дозволило засвідчити перевагу середнього та низького рівнів сформованості означеного феномена.
The article reveals the diagnostic stage of the formation of emotional-figurative thinking of students of faculties of the arts of pedagogical universities. At the staging stage of the study, according to heuristic methods developed in pedagogy, methodological requirements for the creation and use of creative tasks, which correspond to the conditions of study in the classes of the violin, were developed. As a result of the work, the levels of formation of emotional-figurative thinking of future teachers of musical art, namely: high, medium and low, were determined. The diagnosis made it possible to confirm the advantage of the medium and low levels of formation of a certain phenomenon.