В статті розглянуті питання використання технології 3D – проектування під час підготовки майбутніх спеціалістів. Наведені перспективи та можливості використання САПР в здобутті професійної підготовки. Статтю присвячено проблемі використання системи автоматизованого проектування при підготовці студентів у професійному навчанні. Розкрито доцільність використання програм САПР. Наведено основні етапи та можливості вивчення даної програми на заняттях. Доведено, що використання спеціалізованих програм дає можливість урізноманітнення форм подання інформації, типів навчальних завдань; створення навчальних середовищ, які забезпечують "занурення" студентів в уявний світ, у певні соціальні й виробничі ситуації; широке застосування засобів навчання; широкі можливості відтворення фрагмента навчальної діяльності (предметно-змістового, предметно-операційного і рефлексивного); активізація навчальної роботи студентів, посилення їх ролі як суб’єкта навчальної діяльності; посилення мотивації навчання.
В статье рассмотрены вопросы использования технологии 3D – проектирования при подготовке будущих специалистов. Приведены перспективы и возможности использования САПР в получении профессиональной подготовки. Статья посвящена проблеме использования системы автоматизированного проектирования при подготовке студентов в профессиональном обучении. Раскрыто целесообразность использования программ САПР. Приведены основные этапы и возможности изучения данной программы на занятиях. Доказано, что использование специализированных программ дает возможность разнообразия форм представления информации, типов учебных задач; создание учебных сред, обеспечивающих "погружение" студентов в воображаемый мир, в определенные социальные и производственные ситуации; широкое применение средств обучения; широкие возможности воспроизведения фрагмента учебной деятельности (предметно-содержательного, предметно-операционного и рефлексивного) активизация учебной работы студентов, усиления их роли как субъекта учебной деятельности; усиление мотивации обучения.
The article deals with the use of technology 3D – designing during the training of future specialists. These prospects and the possibility of using CAD in obtaining training. The article is devoted to the use of computer aided design in preparing students for professional training. Reveals the feasibility of using CAD software. The basic stages and the possibility of studying the program in the classroom. It is proved that the use of specialized software makes it possible to diversify the presentation, types of learning tasks; creating learning environments that provide "immersion" students in an imaginary world in certain social and industrial situation; widespread use of training aids; opportunities play a portion of training activities (subject-semantic, subject-operative and reflexive); intensification of training of students, strengthening their role as a subject of learning activities; enhance learning motivation.