Abstract:
У монографії всебічно охарактеризовано формування професійно-
етичної культури майбутніх фахівців у процесі гуманітарної підготовки в
медичних коледжах, представлено авторську методику формування
професійно-етичної культури майбутніх медиків із застосуванням
інтерактивних технологій під час вивчення історії та культурології. На основі
комплексного аналізу визначено структурні-компоненти професійно-етичної
культури медичних працівників, з’ясовано критерії, рівні та методи
оцінювання її стану у студентів медичних коледжів. Авторка актуалізує
проблему підвищення якості підготовки медичних фахівців середньої ланки
(медичних сестер, лаборантів) шляхом упровадження інтерактивних методик
у професійну освіту.
Монографія містить обґрунтовані теоретичні аспекти та практичні
рекомендації, які апробовані в медичних коледжах і сприяють підвищенню
якості професійної підготовки медичного персоналу.
Для керівників навчальних закладів, методистів і педагогічних
працівників медичних навчальних закладів, аспірантів, студентів і фахівців
педагогічної та медичної галузі.