Взаємозв’язок
мислення і мови розкривається через
аналіз наукового і художнього в
творчості. Важливою умовою
розуміння сутності мислення є
техніка діяльності бріколажу. В його
контексті мислення постає схожим до
інтелектуального бріколажу, що
передбачає виконання різних завдань.
Результатом є формування
«повідомлень» як для вченого, так і
бріколера, що відрізняються темпо-
ральністю і адресованістю. Творіння
бріколажу щоразу зводяться до
впорядкування вже наявних елементів,
які постають в різній інстру-
ментальній сукупності. Поряд з
мовою мислення включене в контекст
свідомості.
The relationship of
thinking and language is revealed
through analysis of scientific and artistic
components in creativity. An important
condition for understanding the essence
of thinking is the technology of bricolage.
In its context thinking appears to be
similar to intellectual bricolage, which
involves performance of various tasks.
The result is the formation of "messages"
for both the scientist and the bricoler,
which differ in temporality and
addressability. The creations of bicolage
are each time reduced to the ordering of
already existing elements that appear in a
different instrumental set. Along with the
language, thinking is also included in the
context of consciousness.