Abstract:
На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває питання інтеграції освіти, у тому числі і у сфері навчання іноземних мов. Основну увагу необхідно приділяти вмінню студентів не просто бути пасивними носіями мови, але вміти застосовувати їх на практиці. Опанування іноземної мови розглядається як надбання комунікативної компетенції.
Description:
Процес оволодіння комунікативною компетенцією, передбачає не тільки засвоєння знань, умінь та навичок з іноземної мови, а й формування позитивної мотивації та інтересу до її вивчення. Гра додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння нею. Гра – це могутній фактор психологічної адаптації студента в новому мовному просторі. В цих умовах зростає роль викладача, як центральної фігури в організації і здійсненні навчально-виховного процесу, оскільки це вимагає від нього активної педагогічної діяльності, високої методичної майстерності, знання закономірностей процесу навчання, його психологічних і методологічних основ.