Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комогорова, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2018-06-04T10:01:50Z
dc.date.available 2018-06-04T10:01:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Комогорова, М. І. Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови / М. І. Комогорова // Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві», 24 травня 2018 р. – Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2018. – С. 38 - 40. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19425
dc.description Процес оволодіння комунікативною компетенцією, передбачає не тільки засвоєння знань, умінь та навичок з іноземної мови, а й формування позитивної мотивації та інтересу до її вивчення. Гра додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння нею. Гра – це могутній фактор психологічної адаптації студента в новому мовному просторі. В цих умовах зростає роль викладача, як центральної фігури в організації і здійсненні навчально-виховного процесу, оскільки це вимагає від нього активної педагогічної діяльності, високої методичної майстерності, знання закономірностей процесу навчання, його психологічних і методологічних основ. ua
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває питання інтеграції освіти, у тому числі і у сфері навчання іноземних мов. Основну увагу необхідно приділяти вмінню студентів не просто бути пасивними носіями мови, але вміти застосовувати їх на практиці. Опанування іноземної мови розглядається як надбання комунікативної компетенції. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Національна академія Національної гвардії України, 2018 ua
dc.subject комунікативний підхід ua
dc.title Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу