ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Комогорова, Марина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T10:01:50Z | |
dc.date.available | 2018-06-04T10:01:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Комогорова, М. І. Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови / М. І. Комогорова // Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві», 24 травня 2018 р. – Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2018. – С. 38 - 40. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19425 | |
dc.description | Процес оволодіння комунікативною компетенцією, передбачає не тільки засвоєння знань, умінь та навичок з іноземної мови, а й формування позитивної мотивації та інтересу до її вивчення. Гра додає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння нею. Гра – це могутній фактор психологічної адаптації студента в новому мовному просторі. В цих умовах зростає роль викладача, як центральної фігури в організації і здійсненні навчально-виховного процесу, оскільки це вимагає від нього активної педагогічної діяльності, високої методичної майстерності, знання закономірностей процесу навчання, його психологічних і методологічних основ. | ua |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває питання інтеграції освіти, у тому числі і у сфері навчання іноземних мов. Основну увагу необхідно приділяти вмінню студентів не просто бути пасивними носіями мови, але вміти застосовувати їх на практиці. Опанування іноземної мови розглядається як надбання комунікативної компетенції. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Національна академія Національної гвардії України, 2018 | ua |
dc.subject | комунікативний підхід | ua |
dc.title | Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови | ua |
dc.type | Article | ua |