Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Специфіка розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанова, Л. П.
dc.date.accessioned 2018-05-31T13:09:40Z
dc.date.available 2018-05-31T13:09:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Степанова, Л. П. Специфіка розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва / Л. П. Степанова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 83-88. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19389
dc.description.abstract У статті розглядається специфіка розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва, обумовлена психологічними можливостями їх сприймання. Це відзначається тяжінням до музичних вражень, характером емоційного відгуку на них. У цьому віці особлива чутливість дітей до кольору, ритму, характеру звучання, інтонації слова здатна дати їм позитивний емоційний досвід спілкування з мистецтвом. Розвиток поліфонічного слуху молодших школярів розглядається автором як багатофункціональний процес, як частина всебічного розвитку особистості на основі особистісного, комплексного та діяльнісного підходів. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается специфика развития полифонического слуха младших школьников, обусловленная психологическими возможностями их восприятия, которые отмечены тяготением к музыкальным впечатлениям, характером эмоционального отклика на них. В этом возрасте особая чувствительность детей к цвету, ритму, характеру звучания, интонации слова способна дать им положительный эмоциональный опыт общения с искусством. Развитие полифонического слуха младших школьников рассматривается автором как многофункциональный процесс, как часть всестороннего развития личности на основе личностного, комплексного и деятельностного подходов. ua
dc.description.abstract In the article the specificity of the polyphonic ear development of elementary school pupils at the lessons of music caused by psychological abilities of their perception, marked by attraction to musical experiences, the nature of emotional response to them are considered. At this age, children's special susceptibility to the color, rhythm, character of sound, word tone can give them a positive emotional experience with art. The development of polyphonic ear of elementary school pupils is regarded by the author as a multi-functional process and a part of the comprehensive development of personality based on personed, integrated and activity approaches. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject поліфонічний слух ua
dc.subject поліфонічне сприйняття ua
dc.subject функції ua
dc.subject вікові особливості ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject полифонический слух ua
dc.subject полифоническое восприятие ua
dc.subject функции ua
dc.subject возрастные особенности ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject polyphonic ear ua
dc.subject polyphonic perception ua
dc.subject functions ua
dc.subject age peculiarities ua
dc.subject elementary school pupils ua
dc.subject.classification 37.016:781 ua
dc.title Специфіка розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу