У статті розкриті педагогічні умови співацької підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до роботи з учнями у позашкільних мистецьких закладах. Розроблено педагогічні умови, а саме: реалізації творчого діалогу на різних рівнях взаємодії у професійно зорієнтованому середовищі; інтенсифікації розвитку співацьких навичок учнів засобами усвідомленого співу; створення культуроосвітнього середовища у співацькому учнівському гурті.
В статье раскрыты педагогические условия певческой подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов к работе с учащимися во внешкольных художественных заведениях. Разработаны педагогические условия, а именно: реализация творческого диалога на различных уровнях взаимодействия в профессионально ориентированной среде; интенсификация развития певческих навыков учащихся средствами осознанного пения; создание культуронопросветительской среды в певческой ученической группе.
The article revealing the pedagogical conditions singers prepare students of arts pedagogical universities to work with students in extracurricular artistic institutions. The pedagogical conditions, namely the implementation of creative dialogue at different levels of cooperation in professionally-oriented environment; intensification of the singers skills of pupils by means of conscious singing; kulturoosvitnoho creation environment in a student band singers.